HR Learning & Events Trainee (stážista, absolvent) – DUNEA, a.s.
20. septembra 2024Pomocná sila do kuchyne – Hotel DAC BonBon
24. septembra 2024Odborný asistent CEO – DUNEA, a.s.
Informácie o pracovnom mieste
Popis pracovnej pozície:
Odborný asistent CEO je kľúčovou pozíciou, ktorá pomáha CEO efektívne riadiť spoločnosť a napĺňať svoje strategické ciele. Táto úloha zahŕňa kombináciu administratívnych, organizačných a analytických úloh, s cieľom umožniť CEO sústrediť sa na zásadné rozhodnutia a riadenie firmy.
Hlavnou náplňou tvojej práce bude:
Hlavnou náplňou tvojej práce bude:
- správa kalendára CEO. Plánovanie a organizácia mítingov a pracovných ciest a ich efektívna koordinácia.
- koordinácia komunikácie. Spracovanie emailov, telefonátov a ďalšej korešpondencie. Zabezpečenie aby CEO mal včasný prístup k informáciám.
- príprava dokumentov. Príprava reportov, prezentácií, zápisov z mítingov, dokumentov , resp. kompletizácia podkladov k rokovaniam a strategickým rozhodnutiam.
- plánovanie pracovných ciest. Rezervácie leteniek, hotelov, prepravy a príprava itinerárov pracovných ciest.
- účasť na mítingoch a vyhotovovanie zápisov z nich. Monitorovanie plnenia prijatých úloh.
- koordinácia spolupráce medzi oddeleniami. Zabezpečenie plynulej komunikácie medzi CEO a ostatnými manažérmi resp. ostatnými oddeleniami v spoločnosti.
- zber a analýza dát. Príprava a analýza dát a podkladov pre dôležité rozhodnutia.
- účasť na strategických projektoch. Spolupráca, resp. účasť v projektovom tíme kľúčových projektov alebo iniciatív.
- monitorovanie termínov a plnení úloh: Sledovanie plnenia prijatých úloh a zabezpečenie dodržiavania stanovených termínov.
- zastupovanie CEO na vybraných rokovaniach. V prípade poverenia, jednanie v mene CEO; resp. reprezentovanie spoločnosti pri rokovaniach s internými aj externými partnermi.
- príprava a účasť na firemných akciách. Organizácia interných a externých firemných akcií.
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA
Preferovaná kvalifikácia a prax:
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- diskrétnosť pri práci s dôvernými informáciami,
- flexibilita a schopnosť reagovať na neočakávané situácie,
- výborné organizačné schopnosti a time management,
- schopnosť pracovať pod tlakom a s vysokou mierou samostatnosti,
- silné komunikačné zručnosti, ako písomné, tak ústne,
- schopnosť multitaskingu a zamerania na detail.
Jazykové znalosti:
slovenský jazyk: minimálne na stredne pokročilej úrovni
maďarský jazyk: minimálne na stredne pokročilej úrovni
anglický jazyk: minimálne na mierne pokročilej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť DUNEA, a. s. sme založili v roku 2008, odkedy na slovenskom trhu pôsobíme v oblasti HR a finančných služieb. Špecializujeme sa predovšetkým na hiring a následný management ľudských zdrojov, na služby v oblasti účtovníctva, miezd a daňového poradenstva.
Kontakt
Tel.: +421 905 210 326
E-mail: kariera@dunea.sk
Mám záujem o pracovnú ponuku